Dale la vuelta a tu clase : (Rexistro nro. 1000542)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02130nam a2200241 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 140910s20142019sp f 000 0 spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | M. 1170-2014 |
ISBN | |
ISBN | 9788467561180 |
CDU | |
CDU | 37.022 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Bergmann, Jonathan, |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 71718 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Dale la vuelta a tu clase : |
Resto do título | lleva tu clase a cada estudiante, en cualquier momento y cualquier lugar / |
Autores | Jonathan Bergmann, Aaron Sams ; prólogo de Marc Prensky ; [traducción, Maia Fernández] |
EDICIÓN | |
Edición | 5ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Madrid : |
Editorial | S.M., |
Data de publicación | 2014. |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 113 páxinas ; |
Dimensións | 24 cm. |
RESUMO | |
Resumo | O papel do profesor na clase é axudar aos alumnos, non unicamente proporcionarlles información. Os impulsores desta metodoloxía educativa chegaron a ela ao exporse estas preguntas: Como pode un só profesor personalizar a educación de tantos estudantes? Como pode asegurarse de que cada alumno aprende, cando hai tantas metas e obxectivos que alcanzar? Que pasaría se gravásemos as nosas exposicións, os alumnos visen o vídeo como tarefa e logo dedicásemos todo o tempo da clase para axudalos cos conceptos que non entenden? Deste xeito naceu a 'clase ao revés', que centra a atención en cada alumno e o seu propio ritmo de aprendizaxe.Isto supón que cada alumno estude en casa ao seu propio ritmo, unha maior participación en clase, traballar en equipo, dedicar tempo a expor dúbidas, organizar debates e ofrecer aos alumnos a oportunidade de expresar os contidos da maneira máis acorde coa súa forma persoal de aprender. 'Dar a volta' á clase asegura que os alumnos reciben unha educación personalizada, deseñada á medida das súas necesidades individuais. Como afirma Marc Prensky no prólogo deste libro: 'O vello papel educativo de `transmitir información´ foi substituído agora por `ensinar aos estudantes para ensinarse a si mesmos´'. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Ensino |
Subdivisión xeral | Métodos activos. |
-- | 91620 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Pedagoxía |
Subdivisión xeral | Metodoloxía. |
-- | 91621 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Sams, Aaron. |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 71719 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Bergmann, Jonathan |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 71718 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Prensky, Marc, |
Termo indicativo de función | prologuista |
-- | 71720 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Fernández, Maia |
Termo indicativo de función | tradutor/a |
-- | 71721 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
IES San Paio | IES San Paio | Sala profesorado | 2023-01-25 | Fondos LIA | 37 | dal | 1 | 37 BER dal | PED056000015924 | 2024-09-02 | 2024-07-01 | Prestable |