El aprendizaje basado en el pensamiento. Cómo desarrollar en los alumnos las competencias del siglo XXI (Rexistro nro. 1316955)

000 -CABECEIRA
Lonxitude fixa campo de control 02675nam a2200241 i 4500
CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA
Códigos de información de lonxitude fixa 220121s20132020sp g spa
NÚMERO DE COPYRIGHT OU DE DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal M 2961-2013
NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9788467556124
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL
Número da Clasificación Decimal Universal 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Swartz J. Robert
MENCIÓN DE TÍTULO
Título El aprendizaje basado en el pensamiento. Cómo desarrollar en los alumnos las competencias del siglo XXI
Mención de responsabilidade etc. / Swartz, Robert J.; Costa, Arthur L.; Beyer, Barry K.; Reagan, Rebecca; Kallick, Bena, Fletes, Ana Belén
MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución etc. Madrid
Nome do editor, distribuidor etc. :SM
Data de publicación, distribución etc. ,2013
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 285
Outras características físicas :b/n
Dimensións ;17x24cm
NOTA DE SUMARIO
Sumario etc. Guía didáctica que axuda aos docentes para aplicar o pensamento eficaz no ensino dos contidos de calquera materia e curso escolar. Os abundantes casos prácticos proporcionan ao lector unha visión concreta de como ensinar aos alumnos para achar evidencias nas que fundamentar as súas conclusións, desenvolver ideas creativas, escoitar atentamente e con comprensión, e comunicar as súas ideas de forma clara e precisa. Os seus autores demostran que, se os alumnos dedican tempo á aprendizaxe de destrezas de pensamento, o seu rendemento mental mellora radicalmente tanto dentro como fóra da escola. Os autores deste libro contribuíron ao longo dos anos para defender a importancia de axuntar ensinar a pensar e ensinar contidos dentro e fóra de cada disciplina.Ao longo das súas páxinas coñeceremos do pensamento eficaz, o papel dos hábitos mentais, o modo en que esta forma de pensar eficiente abarca non só destrezas, senón tamén inclinación, é dicir, actitudes mentais que fomenta o pensamento consciente. Aprenderemos o que é a metacognición, o oficio de vixiar a cognición de cada un e empuxala suavemente polos camiños máis adecuados. Examinaremos directamente como se ensina a pensar, a cultivar distintas formas de pensamento directa e sistematicamente. Familiarizarémonos co papel que xogan as estratexias, os gráficos, a transferencia da aprendizaxe, os hábitos de reflexión. Todo isto podería ser bastante árido de expoñer, pero os lectores levarán unha grata sorpresa: cada concepto, cada exercicio práctico, cada recurso vén acompañado por unha historia: o que ocorreu nesta clase, ou o que pasou con aqueles alumnos, ou como enfocou o tema este ou aquel profesor. Nunca se nos deixa sós no laboratorio, senón que en todo momento atopámonos perfectamente situados no mundo real da práctica pedagóxica.
NOTA DE PÚBLICO DESTINATARIO
Nota público destinatario (R ) Adultos/as
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - NOME XEOGRÁFICO
Nome xeográfico Aprendixaxe por proxectos
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Aprendizaje
-- 31090
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Educación
Subdivisión de materia xeral Inteligencia, motivación
-- 239654
TITN OU KOHA BIBLIONUMBER ANTIGO
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Procedencia Signatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Signatura completa Código de barras Encadernación (fondo antigo) Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública Fonte de clasificación ou esquema Data da última devolución
        CEIP de Sobrada CEIP de Sobrada Sala préstamo 2022-01-21 PFPP 37 APR 37 SWA APR PEC079000007373 2024-11-19 1 Prestable CONSULTA    
        IES San Paio IES San Paio Sala profesorado 2025-01-16 PFPP 37 apr 37 VVAA apr PED056000016713 2025-01-16   Prestable      
        IES Val do Tea IES Val do Tea Sala profesorado 2022-02-02 Fondos Biblioteca   apr SWA apr PED084000023568 2025-07-04 1 Prestable     1
        IES da Terra Chá, José Trapero Pardo IES da Terra Chá, José Trapero Pardo Departamento 2024-12-02 Departamento de Orientación 37 apr 37 SWA apr LED022000017374 2024-12-02   Prestable Departamento de Orientación    

Coa tecnoloxía Koha