000 -CABECEIRA |
Lonxitude fixa campo de control |
02675nam a2200241 i 4500 |
CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA |
Códigos de información de lonxitude fixa |
220121s20132020sp g spa |
NÚMERO DE COPYRIGHT OU DE DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M 2961-2013 |
NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9788467556124 |
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número da Clasificación Decimal Universal |
37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Swartz J. Robert |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
El aprendizaje basado en el pensamiento. Cómo desarrollar en los alumnos las competencias del siglo XXI |
Mención de responsabilidade etc. |
/ Swartz, Robert J.; Costa, Arthur L.; Beyer, Barry K.; Reagan, Rebecca; Kallick, Bena, Fletes, Ana Belén |
MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
7ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución etc. |
Madrid |
Nome do editor, distribuidor etc. |
:SM |
Data de publicación, distribución etc. |
,2013 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
285 |
Outras características físicas |
:b/n |
Dimensións |
;17x24cm |
NOTA DE SUMARIO |
Sumario etc. |
Guía didáctica que axuda aos docentes para aplicar o pensamento eficaz no ensino dos contidos de calquera materia e curso escolar. Os abundantes casos prácticos proporcionan ao lector unha visión concreta de como ensinar aos alumnos para achar evidencias nas que fundamentar as súas conclusións, desenvolver ideas creativas, escoitar atentamente e con comprensión, e comunicar as súas ideas de forma clara e precisa. Os seus autores demostran que, se os alumnos dedican tempo á aprendizaxe de destrezas de pensamento, o seu rendemento mental mellora radicalmente tanto dentro como fóra da escola. Os autores deste libro contribuíron ao longo dos anos para defender a importancia de axuntar ensinar a pensar e ensinar contidos dentro e fóra de cada disciplina.Ao longo das súas páxinas coñeceremos do pensamento eficaz, o papel dos hábitos mentais, o modo en que esta forma de pensar eficiente abarca non só destrezas, senón tamén inclinación, é dicir, actitudes mentais que fomenta o pensamento consciente. Aprenderemos o que é a metacognición, o oficio de vixiar a cognición de cada un e empuxala suavemente polos camiños máis adecuados. Examinaremos directamente como se ensina a pensar, a cultivar distintas formas de pensamento directa e sistematicamente. Familiarizarémonos co papel que xogan as estratexias, os gráficos, a transferencia da aprendizaxe, os hábitos de reflexión. Todo isto podería ser bastante árido de expoñer, pero os lectores levarán unha grata sorpresa: cada concepto, cada exercicio práctico, cada recurso vén acompañado por unha historia: o que ocorreu nesta clase, ou o que pasou con aqueles alumnos, ou como enfocou o tema este ou aquel profesor. Nunca se nos deixa sós no laboratorio, senón que en todo momento atopámonos perfectamente situados no mundo real da práctica pedagóxica. |
NOTA DE PÚBLICO DESTINATARIO |
Nota público destinatario (R ) |
Adultos/as |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - NOME XEOGRÁFICO |
Nome xeográfico |
Aprendixaxe por proxectos |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Aprendizaje |
-- |
31090 |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Educación |
Subdivisión de materia xeral |
Inteligencia, motivación |
-- |
239654 |
TITN OU KOHA BIBLIONUMBER ANTIGO |
-- |
2 |