La educación en Grecia y Roma . Volumen II / Grupo Eleusis
por García Sayalero, Olga; Gálvez Almansa, Rosario; García Paredes, Amelia; Lamata Meana, Laura; Muñoz Martínez, Alfonso [autor/a].
Tipo: LibroSeries: Illa Tempora. Vida y costumbres de los antiguos griegos y romanos ;II.Editor: Madrid :Áurea Clásicos ,2008 Edición: 1ª.Descrición: 42 pax :B/N ;28,5cm.ISBN: 9788493463786.Materia(s): Antigüidade Clásica | Cultura Clásica | Grego | LatínResumo: O obxectivo é que os alumnos non só coñezan como foron a vida e costumes dos antigos gregos e romanos nos aspectos máis relevantes, senón tamén que valoren a pervivencia da cultura greco-romana a través dunha reconstrución da vida privada. Cada bloque presenta a seguinte estrutura: Lectura introdutoria que nos serve de fío condutor en cada un dos bloques a través dun personaxe grego. Filipo, e outro romano, Livio. -Exposición teórica breve e o máis clara posible, seguida de numerosas actividades que permitan ao alumno reconstruír a vida e costumes dos antigos gregos e romanos. -Pervivencia: Consta de actividades que permiten ao alumno chegar, a través da experiencia persoal ao descubrimento da vixencia da cultura greco-romana na cultura e civilización do noso país. -Exercicios de recapitulación para afianzar os contidos e adquirir unha idea de conxunto.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES San Paio Sala préstamo | 811 VVAA eduII | Dispoñible | PED056000016260 |
|
O obxectivo é que os alumnos non só coñezan como foron a vida e costumes dos antigos gregos e romanos nos aspectos máis relevantes, senón tamén que valoren a pervivencia da cultura greco-romana a través dunha reconstrución da vida privada. Cada bloque presenta a seguinte estrutura:
Lectura introdutoria que nos serve de fío condutor en cada un dos bloques a través dun personaxe grego. Filipo, e outro romano, Livio.
-Exposición teórica breve e o máis clara posible, seguida de numerosas actividades que permitan ao alumno reconstruír a vida e costumes dos antigos gregos e romanos.
-Pervivencia: Consta de actividades que permiten ao alumno chegar, a través da experiencia persoal ao descubrimento da vixencia da cultura greco-romana na cultura e civilización do noso país.
-Exercicios de recapitulación para afianzar os contidos e adquirir unha idea de conxunto.
3º-4º ESO
1º-2º BAC