000 02130nam a2200241 i 4500
997 0 0 _e2
008 140910s20142019sp f 000 0 spa d
017 _aM. 1170-2014
020 _a9788467561180
080 _a37.022
100 1 _aBergmann, Jonathan,
_eaut
_971718
245 1 0 _aDale la vuelta a tu clase :
_blleva tu clase a cada estudiante, en cualquier momento y cualquier lugar /
_cJonathan Bergmann, Aaron Sams ; prólogo de Marc Prensky ; [traducción, Maia Fernández]
250 _a
260 _aMadrid :
_bS.M.,
_c2014.
300 _a113 páxinas ;
_c24 cm.
520 3 _aO papel do profesor na clase é axudar aos alumnos, non unicamente proporcionarlles información. Os impulsores desta metodoloxía educativa chegaron a ela ao exporse estas preguntas: Como pode un só profesor personalizar a educación de tantos estudantes? Como pode asegurarse de que cada alumno aprende, cando hai tantas metas e obxectivos que alcanzar? Que pasaría se gravásemos as nosas exposicións, os alumnos visen o vídeo como tarefa e logo dedicásemos todo o tempo da clase para axudalos cos conceptos que non entenden? Deste xeito naceu a 'clase ao revés', que centra a atención en cada alumno e o seu propio ritmo de aprendizaxe.Isto supón que cada alumno estude en casa ao seu propio ritmo, unha maior participación en clase, traballar en equipo, dedicar tempo a expor dúbidas, organizar debates e ofrecer aos alumnos a oportunidade de expresar os contidos da maneira máis acorde coa súa forma persoal de aprender. 'Dar a volta' á clase asegura que os alumnos reciben unha educación personalizada, deseñada á medida das súas necesidades individuais. Como afirma Marc Prensky no prólogo deste libro: 'O vello papel educativo de `transmitir información´ foi substituído agora por `ensinar aos estudantes para ensinarse a si mesmos´'.
650 1 4 _aEnsino
_xMétodos activos.
_991620
650 1 4 _aPedagoxía
_xMetodoloxía.
_991621
700 1 _aSams, Aaron.
_eaut
_971719
700 1 _aBergmann, Jonathan
_eaut
_971718
700 1 _aPrensky, Marc,
_eaui
_971720
700 1 _aFernández, Maia
_etrl
_971721