000 | 02130nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 140910s20142019sp f 000 0 spa d | ||
017 | _aM. 1170-2014 | ||
020 | _a9788467561180 | ||
080 | _a37.022 | ||
100 | 1 |
_aBergmann, Jonathan, _eaut _971718 |
|
245 | 1 | 0 |
_aDale la vuelta a tu clase : _blleva tu clase a cada estudiante, en cualquier momento y cualquier lugar / _cJonathan Bergmann, Aaron Sams ; prólogo de Marc Prensky ; [traducción, Maia Fernández] |
250 | _a5ª | ||
260 |
_aMadrid : _bS.M., _c2014. |
||
300 |
_a113 páxinas ; _c24 cm. |
||
520 | 3 | _aO papel do profesor na clase é axudar aos alumnos, non unicamente proporcionarlles información. Os impulsores desta metodoloxía educativa chegaron a ela ao exporse estas preguntas: Como pode un só profesor personalizar a educación de tantos estudantes? Como pode asegurarse de que cada alumno aprende, cando hai tantas metas e obxectivos que alcanzar? Que pasaría se gravásemos as nosas exposicións, os alumnos visen o vídeo como tarefa e logo dedicásemos todo o tempo da clase para axudalos cos conceptos que non entenden? Deste xeito naceu a 'clase ao revés', que centra a atención en cada alumno e o seu propio ritmo de aprendizaxe.Isto supón que cada alumno estude en casa ao seu propio ritmo, unha maior participación en clase, traballar en equipo, dedicar tempo a expor dúbidas, organizar debates e ofrecer aos alumnos a oportunidade de expresar os contidos da maneira máis acorde coa súa forma persoal de aprender. 'Dar a volta' á clase asegura que os alumnos reciben unha educación personalizada, deseñada á medida das súas necesidades individuais. Como afirma Marc Prensky no prólogo deste libro: 'O vello papel educativo de `transmitir información´ foi substituído agora por `ensinar aos estudantes para ensinarse a si mesmos´'. | |
650 | 1 | 4 |
_aEnsino _xMétodos activos. _991620 |
650 | 1 | 4 |
_aPedagoxía _xMetodoloxía. _991621 |
700 | 1 |
_aSams, Aaron. _eaut _971719 |
|
700 | 1 |
_aBergmann, Jonathan _eaut _971718 |
|
700 | 1 |
_aPrensky, Marc, _eaui _971720 |
|
700 | 1 |
_aFernández, Maia _etrl _971721 |