000 02675nam a2200241 i 4500
100 _aSwartz J. Robert
651 _aAprendixaxe por proxectos
008 220121s20132020sp g spa
017 _aM 2961-2013
020 _a9788467556124
080 1 _a37
245 0 _aEl aprendizaje basado en el pensamiento. Cómo desarrollar en los alumnos las competencias del siglo XXI
_c/ Swartz, Robert J.; Costa, Arthur L.; Beyer, Barry K.; Reagan, Rebecca; Kallick, Bena, Fletes, Ana Belén
250 _a
260 _aMadrid
_b:SM
_c,2013
300 _a285
_b:b/n
_c;17x24cm
520 3 _aGuía didáctica que axuda aos docentes para aplicar o pensamento eficaz no ensino dos contidos de calquera materia e curso escolar. Os abundantes casos prácticos proporcionan ao lector unha visión concreta de como ensinar aos alumnos para achar evidencias nas que fundamentar as súas conclusións, desenvolver ideas creativas, escoitar atentamente e con comprensión, e comunicar as súas ideas de forma clara e precisa. Os seus autores demostran que, se os alumnos dedican tempo á aprendizaxe de destrezas de pensamento, o seu rendemento mental mellora radicalmente tanto dentro como fóra da escola. Os autores deste libro contribuíron ao longo dos anos para defender a importancia de axuntar ensinar a pensar e ensinar contidos dentro e fóra de cada disciplina.Ao longo das súas páxinas coñeceremos do pensamento eficaz, o papel dos hábitos mentais, o modo en que esta forma de pensar eficiente abarca non só destrezas, senón tamén inclinación, é dicir, actitudes mentais que fomenta o pensamento consciente. Aprenderemos o que é a metacognición, o oficio de vixiar a cognición de cada un e empuxala suavemente polos camiños máis adecuados. Examinaremos directamente como se ensina a pensar, a cultivar distintas formas de pensamento directa e sistematicamente. Familiarizarémonos co papel que xogan as estratexias, os gráficos, a transferencia da aprendizaxe, os hábitos de reflexión. Todo isto podería ser bastante árido de expoñer, pero os lectores levarán unha grata sorpresa: cada concepto, cada exercicio práctico, cada recurso vén acompañado por unha historia: o que ocorreu nesta clase, ou o que pasou con aqueles alumnos, ou como enfocou o tema este ou aquel profesor. Nunca se nos deixa sós no laboratorio, senón que en todo momento atopámonos perfectamente situados no mundo real da práctica pedagóxica.
521 _aADU
650 _aAprendizaje
_931090
650 _aEducación
_xInteligencia, motivación
_9239654
997 _e2