000 | 03404nam a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 241202s2017 sp ||||f |||| ||| ||spa d | ||
017 | _aM-33.593-2017 | ||
020 | _a9788416941476 | ||
080 | _a37 | ||
100 |
_aAVILÉS MARTÍNEZ, José María _eaut _9230660 |
||
245 |
_aProyecto Antibullying _b:Prevención del bullying y el cyberbullying en la comunidad educativa. |
||
250 | _a2ª | ||
260 |
_aMadrid _b: CEPE _c, 2017 |
||
300 |
_a319 páx _c; 29.5 cm _e+ Os anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es |
||
500 | _aOs anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es | ||
520 | 3 | _aPROXECTO ANTIBULLYING é un percorrido a través das diversas etapas polas que a comunidade educativa debe transitar para chegar a reunir as ferramentas necesarias que lle axuden a evitar con garantías de éxito os problemas de acoso ou ciberacoso. Tamén facilita as pautas e instrumentos que permiten aos axentes educativos dar unha resposta axustada cando eses problemas preséntanse. Suxire pistas de forma aberta e modelos modificables, en ocasións inacabados de forma explícita, co fin de que sexan as comunidades educativas, co profesorado dos centros á cabeza, a partir das reflexións e debates que fagan sobre as situacións que manexen, quen poida tomar decisións adaptadas ás súas necesidades. O percorrido discorre ao longo de vinte e seis tarefas que poden abordarse con certa orde ou de forma libre, segundo o punto de desenvolvemento en que se atopen os profesionais educativos que queiran acometelas. Comézase con tarefas de análises de contexto e/o escenarios problemáticos nos que se solicitan datos de situación e valoracións de dispoñibilidade. Outra fase discorre polas tarefas de concienciación e de investigación do que sucede realmente na comunidade educativa, enfrontando labores de definición do bullying e o cyberbullying, de formación, de logro de consensos entre os sectores da comunidade educativa, de avaliación do fenómeno e de difusión da información e do Proxecto. A terceira fase profunda nas tarefas de planificación do Proxecto Antibullying que queremos. A esta seguen momentos de execución do Proxecto ao redor da posta en práctica das actuacións en cada un dos sectores, sobre os cambios necesarios nos elementos institucionais e nas estruturas organizativas, as actuacións para xestionar o bullying no currículo e na práctica docente cotiá, na vida do grupo-aula e na de cada un dos personaxes implicados, así como para facer oír a nosa voz e mensaxes na contorna máis próxima e no virtual. O percorrido termina e volve comezar poñendo a nosa mirada en saber se o que fixemos funciona e sérvenos, avaliando o propio Proxecto e os seus resultados e incorporando os cambios necesarios. PROXECTO ANTIBULLYING quere brindar pauta e axuda a quen queira loitar contra o bullying e o cyberbullying na comunidade educativa dunha maneira intencional, planificada e permanente, coma se dunha carreira de fondo tratásese na que, conforme avancemos, vexamos máis preto o fin dos malos tratos como forma de relación entre as persoas. | |
521 | _aADU | ||
650 |
_aPedagoxía Social _9230661 |
||
650 |
_aBullying _914041 |
||
650 |
_aCyberbullying _9107261 |