000 | 01108nom a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 |
_dData non definida (008date1) _e1 |
008 | 210311s sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
017 | _a5425016921975 | ||
080 | _a79 | ||
100 |
_aChris Darsaklis _931965 |
||
240 | _aWhen I Dream | ||
245 | _aWhen I Dream | ||
260 |
_aBruselas _b: Repos Production _c, 2017 |
||
500 | _aWhen I Dream é un storytelling que fará traballar a túa imaxinación e a túa memoria. No xogo, cada un dos xogadores asumirá o papel do soñador (usando un anteface para durmir), mentres que os demais daranlle pistas para que adiviñe a maior cantidade posible de cartas destapadas no taboleiro, coas que, ao finalizar a súa quenda, deberá contar unha historia coma se se tratase dun soño que quere lembrar. O gañador será aquel que gañe máis puntos adiviñando as cartas e contando o soño máis coherente. | ||
650 |
_aXogos _xLinguaxe _xStorytelling _934256 |
||
700 |
_a Jonathan Aucomte, Éric Azagury, Miguel Coimbra _eill _931967 |
||
856 | _uhttps://montecassino.com.mx/producto-especifico.php?varProducto=3177 |