000 01108nom a2200181 i 4500
997 0 0 _dData non definida (008date1)
_e1
008 210311s sp ||||| |||| ||| ||spa d
017 _a5425016921975
080 _a79
100 _aChris Darsaklis
_931965
240 _aWhen I Dream
245 _aWhen I Dream
260 _aBruselas
_b: Repos Production
_c, 2017
500 _aWhen I Dream é un storytelling que fará traballar a túa imaxinación e a túa memoria. No xogo, cada un dos xogadores asumirá o papel do soñador (usando un anteface para durmir), mentres que os demais daranlle pistas para que adiviñe a maior cantidade posible de cartas destapadas no taboleiro, coas que, ao finalizar a súa quenda, deberá contar unha historia coma se se tratase dun soño que quere lembrar. O gañador será aquel que gañe máis puntos adiviñando as cartas e contando o soño máis coherente.
650 _aXogos
_xLinguaxe
_xStorytelling
_934256
700 _a Jonathan Aucomte, Éric Azagury, Miguel Coimbra
_eill
_931967
856 _uhttps://montecassino.com.mx/producto-especifico.php?varProducto=3177