000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
03404nam a2200229 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
241202s2017 sp ||||f |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
M-33.593-2017 |
ISBN |
ISBN |
9788416941476 |
CDU |
CDU |
37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
AVILÉS MARTÍNEZ, José María |
Termo indicativo de función |
autor/a |
-- |
230660 |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Proyecto Antibullying |
Resto do título |
:Prevención del bullying y el cyberbullying en la comunidad educativa. |
EDICIÓN |
Edición |
2ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Madrid |
Editorial |
: CEPE |
Data de publicación |
, 2017 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
319 páx |
Dimensións |
; 29.5 cm |
Material anexo |
+ Os anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Os anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es |
RESUMO |
Resumo |
PROXECTO ANTIBULLYING é un percorrido a través das diversas etapas polas que a comunidade educativa debe transitar para chegar a reunir as ferramentas necesarias que lle axuden a evitar con garantías de éxito os problemas de acoso ou ciberacoso. Tamén facilita as pautas e instrumentos que permiten aos axentes educativos dar unha resposta axustada cando eses problemas preséntanse. Suxire pistas de forma aberta e modelos modificables, en ocasións inacabados de forma explícita, co fin de que sexan as comunidades educativas, co profesorado dos centros á cabeza, a partir das reflexións e debates que fagan sobre as situacións que manexen, quen poida tomar decisións adaptadas ás súas necesidades. O percorrido discorre ao longo de vinte e seis tarefas que poden abordarse con certa orde ou de forma libre, segundo o punto de desenvolvemento en que se atopen os profesionais educativos que queiran acometelas. Comézase con tarefas de análises de contexto e/o escenarios problemáticos nos que se solicitan datos de situación e valoracións de dispoñibilidade. Outra fase discorre polas tarefas de concienciación e de investigación do que sucede realmente na comunidade educativa, enfrontando labores de definición do bullying e o cyberbullying, de formación, de logro de consensos entre os sectores da comunidade educativa, de avaliación do fenómeno e de difusión da información e do Proxecto. A terceira fase profunda nas tarefas de planificación do Proxecto Antibullying que queremos. A esta seguen momentos de execución do Proxecto ao redor da posta en práctica das actuacións en cada un dos sectores, sobre os cambios necesarios nos elementos institucionais e nas estruturas organizativas, as actuacións para xestionar o bullying no currículo e na práctica docente cotiá, na vida do grupo-aula e na de cada un dos personaxes implicados, así como para facer oír a nosa voz e mensaxes na contorna máis próxima e no virtual. O percorrido termina e volve comezar poñendo a nosa mirada en saber se o que fixemos funciona e sérvenos, avaliando o propio Proxecto e os seus resultados e incorporando os cambios necesarios. PROXECTO ANTIBULLYING quere brindar pauta e axuda a quen queira loitar contra o bullying e o cyberbullying na comunidade educativa dunha maneira intencional, planificada e permanente, coma se dunha carreira de fondo tratásese na que, conforme avancemos, vexamos máis preto o fin dos malos tratos como forma de relación entre as persoas. |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
Adultos/as |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Pedagoxía Social |
-- |
230661 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Bullying |
-- |
14041 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Cyberbullying |
-- |
107261 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |