Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Proyecto Antibullying :Prevención del bullying y el cyberbullying en la comunidad educativa.

por AVILÉS MARTÍNEZ, José María [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Madrid : CEPE , 2017 Edición: 2ª.Descrición: 319 páx ; 29.5 cm + Os anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es.ISBN: 9788416941476.Materia(s): Pedagoxía Social | Bullying | CyberbullyingResumo: PROXECTO ANTIBULLYING é un percorrido a través das diversas etapas polas que a comunidade educativa debe transitar para chegar a reunir as ferramentas necesarias que lle axuden a evitar con garantías de éxito os problemas de acoso ou ciberacoso. Tamén facilita as pautas e instrumentos que permiten aos axentes educativos dar unha resposta axustada cando eses problemas preséntanse. Suxire pistas de forma aberta e modelos modificables, en ocasións inacabados de forma explícita, co fin de que sexan as comunidades educativas, co profesorado dos centros á cabeza, a partir das reflexións e debates que fagan sobre as situacións que manexen, quen poida tomar decisións adaptadas ás súas necesidades. O percorrido discorre ao longo de vinte e seis tarefas que poden abordarse con certa orde ou de forma libre, segundo o punto de desenvolvemento en que se atopen os profesionais educativos que queiran acometelas. Comézase con tarefas de análises de contexto e/o escenarios problemáticos nos que se solicitan datos de situación e valoracións de dispoñibilidade. Outra fase discorre polas tarefas de concienciación e de investigación do que sucede realmente na comunidade educativa, enfrontando labores de definición do bullying e o cyberbullying, de formación, de logro de consensos entre os sectores da comunidade educativa, de avaliación do fenómeno e de difusión da información e do Proxecto. A terceira fase profunda nas tarefas de planificación do Proxecto Antibullying que queremos. A esta seguen momentos de execución do Proxecto ao redor da posta en práctica das actuacións en cada un dos sectores, sobre os cambios necesarios nos elementos institucionais e nas estruturas organizativas, as actuacións para xestionar o bullying no currículo e na práctica docente cotiá, na vida do grupo-aula e na de cada un dos personaxes implicados, así como para facer oír a nosa voz e mensaxes na contorna máis próxima e no virtual. O percorrido termina e volve comezar poñendo a nosa mirada en saber se o que fixemos funciona e sérvenos, avaliando o propio Proxecto e os seus resultados e incorporando os cambios necesarios. PROXECTO ANTIBULLYING quere brindar pauta e axuda a quen queira loitar contra o bullying e o cyberbullying na comunidade educativa dunha maneira intencional, planificada e permanente, coma se dunha carreira de fondo tratásese na que, conforme avancemos, vexamos máis preto o fin dos malos tratos como forma de relación entre as persoas.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES San Paio
Sala profesorado
37 AVI pro Dispoñible Sala Profesorado PED056000016632

Os anexos se atopan nun archivo informático que se pode solicitar na dirección de correo electrónico clientes@editorialcepe.es

PROXECTO ANTIBULLYING é un percorrido a través das diversas etapas polas que a comunidade educativa debe transitar para chegar a reunir as ferramentas necesarias que lle axuden a evitar con garantías de éxito os problemas de acoso ou ciberacoso. Tamén facilita as pautas e instrumentos que permiten aos axentes educativos dar unha resposta axustada cando eses problemas preséntanse. Suxire pistas de forma aberta e modelos modificables, en ocasións inacabados de forma explícita, co fin de que sexan as comunidades educativas, co profesorado dos centros á cabeza, a partir das reflexións e debates que fagan sobre as situacións que manexen, quen poida tomar decisións adaptadas ás súas necesidades. O percorrido discorre ao longo de vinte e seis tarefas que poden abordarse con certa orde ou de forma libre, segundo o punto de desenvolvemento en que se atopen os profesionais educativos que queiran acometelas. Comézase con tarefas de análises de contexto e/o escenarios problemáticos nos que se solicitan datos de situación e valoracións de dispoñibilidade. Outra fase discorre polas tarefas de concienciación e de investigación do que sucede realmente na comunidade educativa, enfrontando labores de definición do bullying e o cyberbullying, de formación, de logro de consensos entre os sectores da comunidade educativa, de avaliación do fenómeno e de difusión da información e do Proxecto. A terceira fase profunda nas tarefas de planificación do Proxecto Antibullying que queremos. A esta seguen momentos de execución do Proxecto ao redor da posta en práctica das actuacións en cada un dos sectores, sobre os cambios necesarios nos elementos institucionais e nas estruturas organizativas, as actuacións para xestionar o bullying no currículo e na práctica docente cotiá, na vida do grupo-aula e na de cada un dos personaxes implicados, así como para facer oír a nosa voz e mensaxes na contorna máis próxima e no virtual. O percorrido termina e volve comezar poñendo a nosa mirada en saber se o que fixemos funciona e sérvenos, avaliando o propio Proxecto e os seus resultados e incorporando os cambios necesarios. PROXECTO ANTIBULLYING quere brindar pauta e axuda a quen queira loitar contra o bullying e o cyberbullying na comunidade educativa dunha maneira intencional, planificada e permanente, coma se dunha carreira de fondo tratásese na que, conforme avancemos, vexamos máis preto o fin dos malos tratos como forma de relación entre as persoas.

Adultos/as

Coa tecnoloxía Koha